marți, 18 iulie 2017

anonimat, cu "a" mic

Am observat, cu mare parere de rau, ca oamenii, cand vor sa spuna ceva intr-un mod jignitor, se ascund sub masca anonimatului. Cand sunt anonimi, sunt foarte "viteji".
Cand vrei sa spui ceva, spune-o cinstit si pe fata, si fa-o astfel incat sa nu simti nevoia sa te ascunzi, din cauza faptului ca vorbele sunt obraznice/rautacioase s.a.m.d.
Am primit comentarii prostesti, scrise de anumiti oameni care chiar nu stiu ce tampenii au scris, si ale caror suflete sunt insetate de a face rau, de a jigni pe cineva... Doar ca pe mine nu reusesc sa ma intimideze sau sa ma enerveze, decat rareori. Decat ma intristez, vazand cat de rai pot fi oamenii... Si, cum am primit de curand niste comentarii de genu' (persoana care a scris mesajele habar nu avea despre subiectul la care facea referire) o postare pe care am facut-o alaltăieri si am sters-o ieri (impreuna cu comentariile obraznicului/ei, bineinteles ;)), am luat hotararea sa nu mai pun atatea postari despre viata mea in particular, pentru ca oamenii judeca, invidiaza, si, sincer, nu vreau ca cineva, oricine, sa piarda timp pretios din viata pentru a scrie un comentariu rautacios.
De asemenea, am scos si anonimatul din setari, ca sa fiu sigura ca cei care se vor opri putin pe pagina mea nu vor face abuz de limbaj nepotrivit.
Sper din toata inima sa nu se mai intample asta nimanui.

4 comentarii:

  1. Imi pare rău de situatie, Ecaterina draga!
    Cred ca si aici, pe blog, e ca si in viata de zi cu zi...poti intalni oameni din toate categoriile. Cei de calitate sunt din ce in ce mai rari.
    Sănătate și bucurie multa!
    Îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate. Îmi are rău ca a trebuit sa iau o astfel de masura (sa nu mai postez asa mult); dar altfel nu se poate, cu oamenii ăstia nu ai variante.
      O săptămână frumoasa, si mulțumiri pentru vizita si gândul bun!

      Ștergere
  2. Eu nu am apucat sa citesc ce postare ai sters deci nu stiu cat de nepotrivite erau parerile insa vreau sa spun ca yreaba cu anonimatul sau nu e o vrajeala, oricum tot anonim este si unul ce isi spune Cristina de ex dar poate foarte bine fi barbat de 50 de ani sa zicem.
    Si e mult mai usor sa trimiti o postare setand anonim de pe mobil de ex
    Adica logarea iti ia timp si nu are sens . Eu inainte de pe calc eram mereu logata google si era usor dar de pe tel nu. Deci, acum ma loghez sa trimit dar pierd timp aiurea oricum nu stii tu cine sunt mai mult decat daca eram anonim

    RăspundețiȘtergere
  3. E si asta un adevar. Si inteleg partea cu logarea.
    Dar, ce sa facem, sunt necesare anumite masuri pentru anumiti oameni... ;)
    O săptămână minunată!

    RăspundețiȘtergere