miercuri, 3 mai 2017

O NENOROCIRE...

Dacă vă puteți ruga pentru Elenușca, Elenuța noastră dragă...
 De la Paște încoace nu se simțea bine... Au dus-o părinții ieri la o radiografie (care, de altfel s-a făcut fără substanță de contrast) și s-a constat că are... CANCER LA RINICHI CU METASTAZĂ PULMONARĂ LA PLĂMÂNUL DREPT... Doamne, ajută-ne... Ce ne-a mai lovit vestea asta pe toți... Tumora de la rinichi este de 11/8,5 cm... Și când o văd așa slabă ( pentru că am cântărit-o și are 16 kg), așa de amărâtă... Ni s-a zis că nu mai apucă vara...
Nașul nostru, proaspăt căsătorit, a fost în luna de miere în Grecia și l-a vizitat și pe Sfântul Cuvios Mare Mucenic  Efrem ce Nou și pe Sfântul Nectarie, amândoi mari făcători de minuni, unuia i se mai spune „grabnicul ajutător”, iar celui de-al doilea „VINDECĂTORUL DE CANCER”. Dumnezeu a rânduit astfel încât să putem avea ulei sfințit de la moaștele acestora. Acum vreo 10 minute, mami și tati au plecat cu Elenița la o radiografie (nu e internată), pentru că nu a mai făcut vreun scaun de ceva vreme. I s-a lăsat burtica și, în zona apendicelui dacă nu mă înșel, are un fel de umflătură. Înainte să plece, au dat-o cu uleiul atât de prețios.
Avem nevoie de rugăciuni, mare nevoie. Când aveți timp, vă rugăm să le trimiteți niște „telegrame” PreaBunului Dumnezeu și Bunei Sale Maici și sfinților Săi. Ne rugăm și noi cât putem de mult. Avem și o icoană mare cu Maica Domnului Pantanassa, chiar deasupra patului ei. Elena urmează să împlinească 5 ani de viață pe 23 mai. E mică și suferințele sunt mari. Ce va fi? Ne topim de durerea ei. Nu prea mănâncă. Decât inconsiderabil de puțin. Nici înainte nu mânca bine, dar acum s-a agravat. Ne bucurăm încă de ea, cum se uita la noi cu ochii ei mari în momentele de liniște, cum zâmbește atât de calm, atunci când nimeni în alb nu se află în preajma ei. Așteptăm o minune. Ea îl îndrăgește nespus de mult pe Sfântul Haralambie. A învățat pe de rost anumite părți din acatistul său. Îi zicea mamei, în timp ce era la spital, poate când tomograful își făcea treaba, Elenuca,după cum spuneam, îi zicea mamei veselă: „-Citește, mami, acatistul, citește, că eu mă dezvolt!”... Ea a împlinit porunca iubirii. Era, după cum spune mama „fetița cu iubirea”. Ea însăși zicea: „-Mami, eu sunt un burețel de iubire!”, sau „-Hai să ne iubim!”. Dacă vedea că zâmbești la ea i se însenina fețișoara și zicea „-Te iubesc! Îmi place că zâmbești la mine...”. Eu am fost foarte urâcioasă în ultimul timp, în special cu ea. Și îmi pare rău. Nu va avea nimic să spună de bine despre mine Cerului, dacă Cerul o ia acum. Ea îi spunea Mariei: „-Mie îmi place de Eca, dar nu îmi place când țipă la mine...”.
Nu pot să mă despart de ea acum, sunt prea nepregătită. Așa vin toate nenorocirile. Pe nepregătite, într-o fracțiune de secundă, te calcă o mașină, Doamne-ferește!
Așadar, avem nevoie de sprijin în rugăciune. Rugăciunea este totul.
Mulțumesc pentru răbdarea de a citi acest mesaj atât de lung. Sper că, undeva, acolo, se va găsi un minuțel în care să vă aduceți aminte de ea. 

10 comentarii:

  1. Dumnezeu și Maica Domnului să dea sănătate și viață îndelungată. Sf. Efrem cel nou îmi este foarte drag. Azi este ziua lui, o să -l rog ca să o facă bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hristos a inviat!
      Am lacrimat citindu-ti scrisoarea plina de atita durere ,dar si atita dragoste pt surioara ta mai mica.Atit de frumos ai condeiat sufletul surioarei tale,ca m-a patruns pina la lacrimi
      Doamne,ce inger de copil frumos si cuminte trebuie sa sufere de o asemenea boala cumplita!Ne rugam cu nevrednicie si noi aici in diaspora,eu cu surorile mele pt sanatatea ei.Stiu prin ce treceti voi acum ,va intelegem durerea pt ca si noi am trecut acum doi ani printr-o durere din asta cu nepotelul meu,fiul uneia din surorile mele ,care a plecat la Domnul dupa 6 luni de suferinta .Exact in ziua cind a implinit 2 anisori l-am inmormintat.Durerea a fost mare ,dar in acelasi timp ne-am impacat cu gindul ca el e un inger care se roaga pt noi mereu ,pt mintuirea noastra si mai ales c-a scapat de toata suferinta asta paminteasca,mergind la fericirea vesnica.Dumnezeu s-o insanatoseasca pe micuta Elena,suflet plin de gingasie si iubire pt toti,ca sa va bucurati de ea ani multi si buni.
      Ecaterina,te imbratisez cu mult drag si afectiune pe tine si familia ta indurerata,rugindu-ma la Dumnezeu pt voi sa va intareasca, sa va faca mai puternici si sa fiti mai uniti ca oricind.Doamne ajuta!

      Ștergere
    2. intrati pe blogul lui Cristian Gologan. Sunt acolo multe retete si solutii si experiente! Si puteti vorbi cu el care va ghideaza pe un drum sigur mai bun decat cel de la spital! Va rog sa aveti incredere!
      Maicuta Domnului si Mantuitorul nostru Iisus Hristos sa va conduca pasii pe calea cea buna!Ne rugam pentru Elenuta!

      Ștergere
    3. Mulțumim pentru rugaciuni si povata!

      Ștergere
  2. Eca, increde-te in Domnul Isus Hristos. Roaga-te Lui! Ne rugam si noi pentru Elenuta cea mica si frumoasa! Spune-i ca o iubesti si zambeste-i. Domnul sa va intareasca in aceasta incercare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am toata increderea ca va face totul sa fie bine. Pentru ca El face totul pentru binele nostru, ÎNTOTDEAUNA. Multumim pentru incurajari!

      Ștergere
    2. Cu drag, Eca. Sa fii o fetita ascultatoare de parintii tai si mai mult in aceasta perioada. Domnul sa va intareasca, familie frumoasa!

      Ștergere
  3. Dragă Marilena,
    Adevărat a înviat!
    Cu ajutorul Maicii Domnului si a Sfintilor si mai ales, a rugaciunilor tuturor, Elena este mai bine. Pe blogul surorii mele (http://insemnarile-mariei.blogspot.ro/) sunt detaliile. Unde au fost, ce au facut (parintii impreuna cu Elena), care au fost urmarile... Le multumesc tuturor pentru rugaciuni si sper ca in continuare sa fie bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Trimit gânduri bune spre voi, oameni buni și frumoși! Doamne-ajută!

    RăspundețiȘtergere